Wprowadzenie nowego kierunku jest odpowiedzią na oczekiwania współczesnego rynku pracy. Uczniowie będą przeprowadzać analizy marketingowe, zbierać informacje na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań, opracowywać projekty niezbędne do realizacji zadań reklamowych, przygotowywać wnioski z programów badań rynkowych, projektować plakaty, banery, billboardy, ulotki, zdjęcia i filmy reklamowe z użyciem najnowszych programów i technologii.
W zestawie przedmiotów zawodowych znajdą się m.in. mikroekonomia i makroekonomia z elementami prawa, marketing i public relations, organizacja reklamy i sprzedaży, rysunek i liternictwo, grafika komputerowa, oprogramowanie DTP, fotografia reklamowa, język obcy branżowy.
Absolwent technikum w zawodzie TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY będzie miał możliwość podjęcia pracy w: agencjach reklamowych na stanowisku agenta reklamowego, account manager, copywriter, art designer, agencjach public relations, działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych, agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej.
Kształcąc w zawodzie Technik Organizacji Reklamy gwarantujemy świetnie wykształconą kadrę, nowoczesne pracownie multimedialne, bogatą ofertę praktyk zawodowych, a przede wszystkim możliwość zdobycia doskonałych kwalifikacji. Technik organizacji reklamy to zawód z przyszłością dla ludzi kreatywnych, ambitnych, otwartych na nowe wyzwania.
Z dnia: 2012-03-07, Przypisany do: Nr 5(436)